21 Mayıs 2012 Pazartesi

Kayda Geçemeyenler !

Merhabalar 
Bu sabah; saat 6.00 yı gösterdiıği an ayaktaydım. Her ne kadar uyku tatlı gelse de bir anlık cesaretten sonra kalkılabiliyor.Sevdiğinle yaptığın güzel bir kahvaltı ve mevsimin güzelliği seni diriltmeye yetiyor :D
Eşim işine gitti ve bende işlerime adapte olmaya çalışıyorum.Ee ev işleri de kolay değil hakverirsiniz.Ki bizim evde öyle günlük ev işleri değil boya badana var bu aralar..
Ayrıca bugün şehre inip ödeme ve alışveriş işleri de var..Ama başlıktan da anlaşılacağı üzere ne zamandır paylaşmak istediklerim vardı bir türlü fırsat bulamadığım.İstanbul'dan aldığım kitaplarım:

Çok isteyerek aldım, aldıktan sonra asıl anlaşılır mealin Şefik Can çevirisi olduğunu öğrendim..Umarım en kısa zamanda onu da alabilirim :)

Sinan Yağmur'un Aşkın Gözyaşları serisinde Kimya Hatun da vardı.Almayı istediğimi kızkardeşime söylemiştim o da sağolsun almış canım benim..Saide Kuds, İranlı bir yazar ve ilk romanı..Bu arada Sinan Yağmur'unkini de kuzenimde okuma fırsatı buldum..

Kitapların üçüne de başladım fakat hepsi yarım kalmak zorunda kaldı temizliğe başlayınca..Bir an önce bitirip, kitaplarıma dönmek istiyorum :)

Bir de gitmeden önce aldıklarım var :


Bunlarla birlikte iki çift daha babet almıştım ama onları paylaşmayacağım..Onlar cezalılar ! Ayaklarımı feci şekilde vurdular ve tatilimi bana zehir ettiler.
Eveeet..Şimdilik benden bu kadar..Biraz daha oyalanırsam geç kalacağım..Hadi bana kolay gelsin..Sizlere de haftanın ilk gününde Allah kolaylık versin..


Hayırlı işler..
Hayırlı günler..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...