12 Mayıs 2012 Cumartesi

Geldim, Burdayım

Dün sabah 5.30 sularında İzmir'e ayak basmış bulunuyorum..Buruk bir ayrılık ve kavuşma heyecanı! Aynı bu cümle kadar karmaşık..
Ailemle, sevdiklerimle görüşmek, güzel anlar biriktirmek anlatılamaz.. 
Ben buralarda yokken gelen giden, İlk kez gelen, güzel dileklerde bulunanların hepsine çok çok teşekkürler..
Aslında niyetim daha çok anı karelemekti ancak pek başaramamışım:)) İşte seçtiklerim:




İstanbul'a ilk gittiğim akşam kızlarla İstiklal Caddesindeydik..Issız adam formu :))



Gülhane Parkı..Lalelerin sonuna yetişebildik..

Boğazı bir de burdan izledik..Rüzgarlıydı, biraz üşüdük ama değerdi.


Ortaköyde kumpir keyfi:))



Aslında daha çok yer gezdik ama dedim ya fotoğraflayamadım, hem fırsatım olmadı hem de itiraf ediyorum unuttum :( Bir zamanların alışveriş delisi ben, ilk defa İstanbul ve Tekirdağdan elim boş döndüm. Bir tek bunlar var :

Kızkardeşimden :)

Alırken çok sevindiğim, sonrasından daha açıklamalı olanını görünce üzüldüğümm..:(
Onu da alıcağım inşallah daha sonra..

Küpe tutkusu

İstanbul laleleri

Mısır çarşısından hatıra :))

Zaman su gibi geçiyor..Bazen de öyle bir duruyor ki.
 Ortama ayak uydurmaya çalışıyorum..
Böyle uzun tatillerde önce gittiğim yere sonra da geldiğim yere adaptasyon sorunu yaşıyorum bir süre. Evim dahi olsa bu yerler..Bloğum dahi olsa :) Açılırım en kısa zamanda.
Herşey gönlünüzce olsun.
Hoşçakalın




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...