3 Ekim 2012 Çarşamba

Okuduklarım

Merhabalar 
Birçok kişiye göre okumakta geç kalmış olabilirim ama benim için en doğru zamanda okudum Debbie Macomber'ın kitaplarını..Kızkardeşimin kitaplarıydı, en son gittiğimde almıştım ama bunca zamandır kitaplığımda duruyordu..Birçok yerde görmüş ve duymuştum..En sonunda Küçük Mucizeler Dükkanını elime alma fırsatını buldum ve bir çırpıda okudum..
"Bu kitapta mutlaka kendinizden bir şeyler bulacaksınız" cümlesinin içinde kaybolup gittim gerçekten..Çok yalın, akıcı, duygusal ve etkileyici bir kitap. Genelde gece okurken, 'tamam bu bölümde bitsin bırakacağım' dediğim halde, bir bölüm daha diye diye resmen kendimle savaştım :)
Dün gecede Bir Yumak Mutluluğa başladım. Biliyorum ki birinci kitabın etkisini ikincide de bulacağım.


Okumayanlara ve benim gibi erteleyenlere şiddetle tavsiye edilir..
Fıstığıma da huzurlarınızdan kocaman teşekkürler ve mıncırıklar gönderiyorum ;)
Hoşçakalın.

2 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

bende henüz okumayanlardanım ama alınacaklar listemdeler :)

görkemli dedi ki...

en kısa zamanda almanı ve okumanı tavsiye ederim canım ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...