6 Ekim 2012 Cumartesi

Kaçınılmaz Son


Herkese sağlıklı, mutlu bir haftasonu dileklerimle,
Diyerek başladığım yazımı maalesef, elim ayağım halsizlikten kesilmiş, boğazım yangınlardayken, gözlerim yaşarırken ve burnumu çekerek yazdığımı bil sevgili okuyan..
Dört beş gün önce eşimin hapşırması ile başlayan, malum bu mevsimde çoğunlukta bulunan bu durum, bende de nüksetmiş bulunuyor..
Dün gece yatmadan az önce başlayan boğaz yanması, bugün artarak devam etmekte..Allah'tan evde ilaç stoğumuz tam..
Biz eşimle böyle durumlarda ilaç konusunda çok tartışırız..Ben; ilaçsız, bitki çayları, bol C vitamini ve istirahatle atlatılabileceğini, o ise; ilaçsız kesinlikle geçmeyeceğini savunur..
Evet az önce de arayıp hala ilaçları içmemekte kararlı mısın diye fırçalamış bulunuyor. Maalesef bu sefer çaçaronluk yapacak halim yok hemen kalkıp içeceğim..
Ama yinede ben o muhteşem karışımımı yaptım içtim bile..Ihlamur, elma, limon, kabuk tarçın..


Canımın içi bana bir de 9 kat fındık almış..Hala tat alabiliyorum Allah'tan.Ama her an onu da kaybedebilirim biliyorum..Aman siz siz olun kendinize dikkat edin..
Benim bu hafta sonu için birçok planım vardı ama sanırım hepsi suya düştü :(
Neyse bi kendime geleyim de..
Hoşçakalın..

2 yorum:

FERİDECO dedi ki...

Çoook geçmiş olsun canım bir an önce iyileş ve bize hemen dön canım kendine iyi bak..

görkemli dedi ki...

çokk teşekkür ederim canım biraz daha iyi sayılırım bir de boğazım geçse daha iyi olacağım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...