10 Nisan 2012 Salı

İş,Güç,Gezinti

Geçen eşimin telefonundaki arızadan bahsetmiştim. Bize en yakın teknik servis, Karşıyaka'daydı. Dün eşimle hem onu götürmek hem de gezinmek amaçlı gittik Karşıyaka'ya..
Öncelikle çok beğendiğim bir yerde yemek yedik..Ordan servise ordan da sokaklara vurduk kendimizi..Maalesef hava kapalı ve rüzgarlıydı. O yüzden deniz kıyısına gitmedik. Dönerken de yağmur başladı zaten..Bugünde devam ediyor ve hava birden soğudu,üşüyoruuummm..
Mango' ya ve kitapçılara uğramadan olmazdı. Mango'dan bu hırkayı aldım :
Tam mevsimlik, üstelik %100 pamuk,üstelik 12,90 :D

Yeni kitabım TAYFUN. Kitapçı özellikle tavsiye etti. İlk 60 sayfa okudum. Sırlarla dolu bir kitaba benziyor. Bitirince de yorumlarım sizlere :)

Derinlere kayıyorum bu aralar. Yine sorularla boğuşuyorum.Değişikliğe ihtiyacım var. Ailem bana iyi gelecek biliyorum. Ama sevdiceğim olmadan zor olacak biliyorum..Hep yarım kalmak ne zor..
Neyse canım kalpler bir olsun..

Mutlu kalın ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...