7 Nisan 2012 Cumartesi

İnternetten Alışveriş ve Sorunlar

Evet bizde o furyaya katıldık.
Ben bu konuda hep tedirgindim.Tam manasıyla görmeden, dokunmadan karşılaştırmadan almak bana pek mantıklı gelmiyordu. Bir yandan da cazip fiyatlar ve kolaylığı da cezbediyordu. 
İlk olarak eşimin telefonu kullanılamaz hale geldi. Ne de olsa çağımızın vazgeçilmez teknolojisi. Şöyle bir bakalım deyince; teknolojiden bir haber olduğumuzu farkettik. Tamam 3G miş, Wİ Fİ miş, biliyoruz da daha neler neler. Ben bunları biraz inkar ediyorum aslında. Bana göre telefon; arama yapsın, mesaj yazsın yeterli. Gerisi için zaten alternatifler var. Sorun değil yani, ben (kameraymış,pc miş) ayrı da taşırım, sorun değil...
Eşim almışken iyi birşey olsun dedi ve benim de fazlasına gerek yok fikrimle ortaya çıkan tablo işte:


Galaxy W












Samsung Galaxy Wi8150


Siparişi verdik ve 2 gün sonra elimizdeydi..Kargosu olsun, elimize ulaşma zamanı olsun gayet iyiydi. Fakat bugün farkettik ki ekranda bir çıkıntı söz konusu..Çok enterasan bir durum.Ekran gövde den ayrı duruyor gibi birşey.. Artık yarın aliışveriş sitesi ve telefonun kayıtlı olduğu şirket ile bayağı bir görüşürüz heralde..Allah'ım yaa...


Ben de hazır başlamışken alışverişe; uzun zamandır banyo aksesuarlarımı değiştirmek istiyordum. Sitelerde gezerken benim banyoma renkleriyle çok uyan bir takım buldum. Hemen siparişini verdim. Takibe aldığımda herşey yolunda gibiydi. Ta ki bu güne kadar. İzmire düştüğünü görünce bir arayıp sorayım dedim. Bana cevapları "biz sizin olduğunuz bölgeye girmiyoruz" oldu." Peki ne önerirsiniz " diye sorduğumda ise bana muhatap şirkete ulaşmamı ve onların istediği bir adres değişikliği yapmamı söylediler. O saatten itibaren ben, şirket, kargo üçlüsünden oluşan karmakarışık bir telefon trafiği başladı.Bana sürekli biz bi bakalım size döneceğiz dediler ve bir türlü dönmediler. Sinirlenmeye,üzülmeye başladım.O kadar çok telefonlaştık ki en sonunda ben sesimi yükseltmeye ve tepkimi belli etmeye başlayınca; " tamam kapınıza kadar gelecek" dediler.Hep öyle olmaz mı zaten. İnsanlık halidir dersin, hatalar olabilir diye kendini telkin etmeye çalışırsıııınnn yok! anlamazlar.
 Akşam saat 8 gibi elime ulaştı.Ulaştı ama bi anlamı kalmadı.Ben onları yenilenmek ve mutlu olmak için almıştım.Maalesef öyle olmadı:( İşte o takım :



Banyomda bazı tadilatlar olacak ondan sonra kullanacağım. Aslında tadilat olmasa da hemen kullanamam ben.Öyle de garip bir huyum vardır. Yeni olan hiçbirşeyi hemen kullanamam ben.Önce şöyle bir köşeye koymalıyım, sanırım önce gözüm doymalı. Hani bayramlıklar gibi kıhkıhkıh:))
İşte böyle bir deneyim yaşamış olduk ve hatta hala eşimin durumu sorunlu. Umarım canımız sıkılmaz.
Herkesin başına gelecek diye bir durum yok zaten ben bu tür konularda şanssız olduğumu düşünüyordum ve yine aynı şeyi düşündürdü bana. Uzun bir süre, çok çok istediğim birşey olmazsa bu yola başvurmam heralde.(Büyük konuşmayayım da:))

Herkese mutlu, huzurlu,sürprizlerle dolu bir haftasonu diliyorum :D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...