2 Nisan 2012 Pazartesi

Çok Hızlısın Dünya Bekle Bi Yaa !


Geçen bahsetmiştim ya ne kadar çok işim olduğundan heh işte birer birer olup gidiyo gari:)) 
Temizliği hayli bir yoluna koyduk.Tabi bahçede bazı ufak inşaat işleri var eh onlarda zamanla olacak işler..
Sınava girildi, yaşandı, bitti saygısızca hesabı oldu biraz ama olsun idare eder. Şaka bir yana hakeden kazansın diyelim.Umarım yeni bir skandal olmadan geçsin gitsin (hoş skandallarda gelip geçiyor bişi olduğu yok ya neyse)
Arkadaşlarla güzel bir gece geçirildi fakat fotoğraflamak unutuldu yapacak birşey yok:)
Bir de tüm bunlar olurken, görünce çok beğendiğim tığ işi bir motif vardı ondan örneklik yaptım.Örneklik; el alışsın,unutulmasın diye yaptıklarım:)



Bir zamanlar bu iplerden şık bir atkı yapmıştım.Her renkten ayrı ayrı yanlız! Birçok kişiye hediye etmiştim..Benim evde kalmış iplerim bunlardı şimdilik bunlardan yaptım. Hem belki birilerine fikir olur;)
Yapılışıda çok zevkli geldi bana.Rengarenk yünler alıp küçük bir battaniye yapmak istiyorum bakalım kısmeeett:))
Bir de oriflame siparişlerim geldi. Bakın cicilerime;
 Haftalık maskelerim ki biri kızkardeşime..


 Fırça seti.Aslında vardı ama böyle bir arada olmalarını çok sevdim indirimdeydi bide aldım gitti :)

 Pembe küçük kutu balmumu.Bence muhteşem bir ürün. El, dirsek,diz gibi sert bölgelerde oluşan kuruluklara karşı üretilmiş olsa da ilk başta, zamanla farkettik ki en başta yanıklara ve dudak uçuklarına iyileştirici özelliği var. Bende var, bunu bir arkadaşım sipariş etti. Eyeliner kullanmıyordum kızkardeşim istedi yanlışlıkla 2 tane yazmışım eh kullanıcaz artık. Rimel de arkadaşımın :) Şampuan da hediyemiz. Yaza özelmiş. Bilmiyorum kullanırmıyım. Dursun şimdilik bir köşede..
Bir iki misafir daha gelecek, ben hem ziyaretlere hem ticarete gideceğim sonra ver elini Tekirdaaaaaaaaaaaağğğ! Allah memleket koktu :D
Lüleburgaz, İstanbul ve belki Eskişehir..Daha leylekte görmedim ama:) Geldiler mi ki ?

Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...