16 Haziran 2012 Cumartesi

Geçen Zamanlar

Selamlar
Bu hafta bizim için yine bütün yoğunluğuyla devam ediyor..
Öncelikle; daha önce size köpeğim Duman'dan bahsetmiştim. Bir de kuşum var adı da boncuk..Gayet güzel anlaşıyoruz, konuşuyor hiç susmuyor hatta :)

İşte bu hafta başında boncuğa bir arkadaş geldi. Ona da fıstık dedik. 


O, daha küçük iki buçuk aylık.Şimdilik boncuk bu durumdan pek memnun gibi görünmüyor, umarım alışırlar. Çünkü biz yavru kuşlar istiyoruz. Sanırım birinin dişi birinin erkek olduğunu söylememe gerek yok :)

Çarşamba akşamı bir tanıdığımızın kınasına katılacaktık. O gece kullanmak için bir kolye yapasım geldi.İşte burda:

Evet yaptım. Hoşuma da gitti. Ama kullanmadım. Benim böyle bir huyum var sinir olduğum..Hevesle yaparım ama kullanamam. Neyse belki bir gün aşarım bu hali..


Bunlarda o geceden kalan güzellikler :) Bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler puhahahaha:))

Hafta henüz bitmedi dedik. Sabahın ilk ışıklarından beri ders çalışıyorum..Yarın sabah LYS-4 sınavım var. Kızkardeşim beni gazeteye basacakmış " LYS' ye son gün çalışan kız" diye :DKi burada olduğuma göre çalıştığım da pek söylenemez :(


Aslında ders çalışmak bahane kahve şahane :))


İzmir kavruluyor canlar..Yanıyoruz burda. Evde kös kös ders çalışmak yerine serin sularda olmak vardı ah ah..Ama onunda sırası gelecek elbet, dört gözle beklenmekte..Foçaaaa duy sesimi..
Bu arada hepinizin kandili mübarek olsun, tüm dualarınız kabul olsun..
Herkese mutlu haftasonları.
Hoşçakalın..

4 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

iyi olmuş boncuk yanlız kalmamış. bizim lepistekte yanlız kalmıştı dün ölenlerin yerine lepistes aldık koyduk nasıl sevindi ya .Bende beklerim

www.bakbuharika.blogspot.com

Facebooktan takip etmek için

http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

görkemli dedi ki...

Geldim ben size görmediniz mi?

Fashionobsession-mieni dedi ki...

Great pictures!! Both canary birds are sooo cute!! they have beautiful colours!! The necklace looks gorgeous!!

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.blogspot.com

görkemli dedi ki...

thank you Fashionobsession-mieni..I'm coming your block :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...