27 Kasım 2012 Salı

Merhabalar sayın izleyen;
Bugün İzmir ve ben aynı hallerdeydik..Biraz bulutlu, ara ara güneşli, yer yer sisli :)
Sabah erken saatte kalkıldııı, güzel bir kahvaltının arkasından düşüldü yollaraaaa..Metro ile Konak'a gidilecekti..Metrodan sıkılmamla, sonbaharın son güneşli günlerinin keyfini sürme isteğim bir anda oldu ve Karşıyaka istasyonunda inmiş buldum kendimi..Vapur sefası yapmak çok daha cazip geldi..



Konak'a gitme sebebim bir hastane ziyareti, küçük bir tahlil sonucu öğrenme olunca, haliyle ruh halimde pek bir değişkendi..Ama kafaya koymuştum; eğer sonuç güzel çıkarsa felekten bir gün çalacaktım..Çok şükür öyle de oldu..
Hemen vurdum kendimi Kemeraltının o çok sevdiğim cıvıl cıvıl sokaklarına..Dükkan dükkan gezdim, stres attım :) Çok fazla alışveriş yapmadım. Daha çok abur cubur alışverişi oldu benimki..Maalesef paylaşamıyorum çünkü çoktan keyifle mideye indirildiler :))


 Dönüşte de İzmir'i özleyenlere meşhur saat kulesini görüntülemeyi unutmadım :D


Eve dönmek üzere metroya doğru ilerlerken güneşin batışı ile bir günü daha bitirmiş oldum...
Umarım sizlerinde günü benimki kadar keyifli geçmiştir..
Bu arada Bloğumdaki fotoğrafların açılmadığına dair bazı duyumlar aldım. Bu gibi bir durumla karşılaşıyorsanız bildirmenizi rica ediyorum..
Hımm unutuyordum bu arada bende artık instagramdayım : gorkemumut
Orada da görüşmek dileğiyle,
Hoşçakalın :D

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...