18 Ocak 2012 Çarşamba

How I Meet Your Mother:)

Geçen yaz kız kardeşim sayesinde tanıştığım tutkunu olduğum dizi..Bir hafta içinde 5 sezonunu birden izlemiştik.Çok gülmüştük.Harika zamanlardı.Sonrasında tvden izleyemedim biraz birikti şimdilerde netten izliyorum.
Son zamanlarda sözlüklerde hakkında birçok olumlu olumsuz eleştiri var.genelde senaryoyu artık ilerletemediklerini düşünüyorlar.Bence çokta sorun değil belki senaryo ilerlemiyor ama oradaki dostluk çağımızda mumla aranan bir durum..Maalesef artık insanlar bu kadar uzun bir süre her anı paylaşarak bir arada kalamıyor.
Tabi bunda çevresel ve ekonomik faktörlerinde etkisi vardır ama herşeye rağmen daha saygılı,hoşgörülü,iyi niyetli dostluklar temenni ediyorum herkes adına...

 
Bu diziyi seviyorum, izlemekten zevk alıyorum fakat kardeşimle izlediğim kadar değil...:(

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...