19 Kasım 2012 Pazartesi

Misafirlerim

Merhabalar sevgili okuyucu,
Sonunda teknolojik sorunlarımı çözmüş olarak karşınızdayım..Uzun bir süre oldu sizlerden ayrı kaldım..Nedense benim işlerim hiç bitmiyor. Aman bitmesin zaten :)
Taşınmanın ve yeni hayatımıza alışmanın yanı sıra ilk misafirlerimi de ağırlamış oldum..Hem de ne misafir; annem, büyük yengem, ortanca yengem, teyzem ve halam :))
Otobüsle gündüz yolculuğu yaptılar..Göz göre göre gelmek istemişler :) Fakat gündüz yolculuğunun gereksiz duraksamalarına ve havanın erken kararmasının acizliğine uğradılar maalesef..
Akşam dokuz gibi benimleydiler..O gece hasret giderdikten sonra sabah hemen düştük İzmir keşfine:))

Karşıyaka iskelesinde iki kız kardeş..
 Alsancak vapuru kalkmak üzere
 Pasaportta gezinti
 Kızlarağası hanında alışveriş
 Kemeraltında yemek ve soluklanma
 Saat kulesinde poz olmazsa olmaz
İzmir'de altı Trakyalı :))

Ertesi gün de sahil gezintileri ile İzmir fethedildi

Beş günün sadece ilk iki günü gezdirebildim. Diğer günlerde " yorulduk, biz seni görmeye geldik" dedikleri için genelde evde geçirdik zamanımızı..Her anı özel her anı şamatalıydı..Onlarla birlikte olmak, onları ağırlamış olmak ayrı bir heyecan ayrı bir sevinçti..
İşte böyle su gibi geçti zaman..Bir hafta oldu onları geçireli, geçirdiğim anda başladım özlemeye..
Onlar gittikten sonra pek bir sessiz kaldı herşey..Evimiz, masamız, sohbetlerimiz..
Neyse ben daha fazla melankoliye bağlamadan son vereyim bu yazıma da..