29 Aralık 2012 Cumartesi

2012 Özeti

                   

                                 

Bir milenyum yılını daha geride bırakmak üzere iken bir değerlendirme yapmak gerekirse;


Bu yıl benim için yeni başlangıçların, bazı vazgeçişlerin, ağır kayıpların, çok güzel anıların bir tamlaması olarak son bulmak üzere..

2011 'in son aylarında ortaya çıkan hastalığıyla hepimizi şoke eden dayıcım, ailemizin çınarı maalesef 2012'in ilk aylarında aramızdan ayrıldı..O, öyle sevgi doluydu, öyle sıcak bir insandı ki eminim Allah'ım da onu çok seviyor..Nurlar içinde yat canım benim...

Bu yıl yaz aylarında bir arabamız oldu bizim..Görmemişin bir arabası olmuş demiştik ve  hemen kendimizi İzmir-Tekirdağ karayolunda buluvermiştik..Yanii bu yılın en eğlenceli en maceralı günlerini de yaşamış olduk o yollarda..İlk kez Edirne'yi, Selimiye'yi, Ayvalık'ı ve Cunda'yı görüp gezdik..Ailemizle harika anılar biriktirdik :))

Bu yıl üniversiteli oldum mesela..Amaaann iyi güzel de hiç yoktan dert açtık başımıza..Yok ders çalış yok sınava git..Herşey zamanındaymııışşş desem de bir yandan da seviyorum uğraşmayı ;)

Yine bu yıl yaşadığım yer ve evimi değiştirdim..Çokta güzel oldu..

Tabi yine bu yıl sonunda biricik eşimle birlikteliğimizin 8. yılını doldurmuş, yıllarla birlikte aşkımızı da katlandırmış oluyoruz kıh kıh kıh :))

Ve dünden beri de bu yıl içinde yaşadığım son kırgınlık olmasını dileyerek, aslında çokta kızgın olduğumu söylemeden geçemeyeceğim..Yeni yılda onlara bir tek tavsiyem olabilir; Haddinizi Bilin!!

2013 ten dileklerimi başka bir posta saklayıp hemen derslerime gömülmem gerek sevgili izleyicilerim..
Hepinize mutlu, huzurlu bol gülücüklü bir haftasonu diliyorum..
Hoşçakalın ;)

6 yorum:

herşey tadında dedi ki...

2013 hepimize önce sağlık sonra boll huzur mutluluk sevgi saygı ve de para ile gelsin inşallah
banada beklerim

görkemli dedi ki...

amin inşallah..Teşekkür ederim..davete icabet ederiz elbet ;)

FERİDECO dedi ki...

Canım benim 2013 senin için çok güzel mutluluklar sağlık dolu günler ve huzur getirmesi dileğiyle ,senin gibi tatlı kişilerle tanışmam da 2012 nin güzel bir hediyesiydi bana,nice mutlu umutlu ve sağlıklı dolu senelere inşallah

görkemli dedi ki...

Canim benim cok tesekkur ederim amin insallah hepimiz icin guzel bir yil olsun..sizlerle tanismam guzel insanlarin hala varolduguna inanmami sagladi dah nice guzel gunlere, paylasimlara insallah :)

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

sizi takip ediyorum önceden.
bu sene mutlulukların senesi olsun.
banada beklerim:)

görkemli dedi ki...

mutluluk ve huzur yakanızı hiç bırakmasın bir kase lezzet..Teşekkürler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...