11 Ocak 2013 Cuma

Ne 2013 Mü?

Merhabalar,
Herkes 2013 e kocaman merhabalar derken,sıra sıra dilekleri sıralarken ben kalmışım 2012de..

Aslında 2012 yazısının hemen ardından bende yeni yıl dileklerimi sıralayacaktım fakat derslerime öyle yoğunlaşmıştım, öyle telaş yapmıştım ki sormayın..Yılbaşı gecesini bile evde geçirdik.

Geçte olsa yılın ilk günlerinin ve dileklerimin bir özetini paylaşayım sizlerle;



Haliyle benim ilk dileğim; sınavlarımı başarıyla geçmek ve İzmir'in bir ucundaki sınav yerlerimi sorunsuz bulmaktı. Feci telaş yaptım bu konuda..Bir yandan ilk zaman rahat davranıp, son günlere bıraktığım birçok üniteyi yetiştirme telaşı, bir yandan eşimin tam da sınavlardan iki gün önce arabamızı bakıma vermesi..Sözde sınav gününden önce çıkacaktı ama aksilik bu ya (beni arar bulur), çıkamadı..Neyse arkadaşımızın arabasını alıp, kardeşimle düştük yollara sabahın bir körü..Yolları karıştırdık, panikledik ama Allah'tan zamanından önce vardık ve pekte iyi geçti :))

Ertesi gün eşimle ve nihayet arabamızla gidebildik..O gün de güzeldi sınavlarım çok şükür:) Yani dileğim kabul oldu :D

Ardından hemen stres atmaca..



Kipadan aldım bu çiçeği, yeni gözdem bu.. 


Gezdik, yedik, içtik, alışveriş yaptık, süper bir gün geçirdik..

Ve şimdi farkediyorum ki bir hafta olmuş ben hala stres atıyorum..Daha finaller var bir an önce başlamalıyım diye bağırmalıyım içimdeki haylaza ;)

Birkaç gündür sağolsun kızkardeşim ve ablam bana bölümüm ile ilgili çok güzel haberler veriyorlar. Belki atanamam ama ücretli öğretmen olabilirmişim..İşte en büyük dileğim ve hayalim! (inşallah)

Geçen hafta laptopu kardeşimize bırakmıştık, o yüzden uğrayamadım buralara..

Bu akşam da köyümüzden bildiriyorum sizlere..

Yurdun her yerine yağan kar bizim buralara uğramadı ama feci bir soğuk var burada da..

Sobamı yaktım ısınmaya çalışıyorum, Allah dışarda kalanların yardımcısı olsun..

Benden şimdilik bu kadar..
Hoşçakalın..

4 yorum:

FERİDECO dedi ki...

Aminn canım havalar çok soğuk gerçekten Allah'tan İzmir de yaşıyoruz çok şanslıyız, bu arada sınavlarının iyi geçmesine çook sevindim canım 2013 sana ve sevdiklerine herdaim başarı,sağlık ve mutluluk getirsinn

herşey tadında dedi ki...

geçmiş olsun sınav stresi berbat birşey mezun olduğun günleri biran önce gör inşallah.
sana edilebilecek en güzel dua budur.

görkemli dedi ki...

evet FERİDECO'M iyiki izmirdeyiz. Çok teşekkür ederim canım inşallah hepimiz için harika olsun herşey..Bir gün bir yerlerde karşılaşmak dileğiyle :))

görkemli dedi ki...

Gerçekten en çok istediğim,en güzel dua.. amiiinnn :D çok teşekkür ederim bu güzel duan için herşey tadında..Sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...