23 Ocak 2013 Çarşamba

Sinema Keyfi

Merhabalar
Öncelikle Kandiliniz Mübarek Olsun..
Rabbim bu gecede evinizi nurlarla doldursun ve tüm dualarınızı kabul etsin..

En son yazımda sinemaya gideceğimizden bahsetmiştim..Sormayın ne aksilikler ne aksilikler :)

Dün öğlen gibi çıkıp biletlerimizi almaya gittim. Aldıktan sonra da birkaç arkadaşımla sohbet ederken, onlara Çakallarla Dans 2 'ye gideceğimizden bahsettim..Biri çıktı 'ay çohhh kötü' dedi..

O anda istediğim en son şeydi sevgili okuyucu..Her ne olursa olsun iyi vakit geçireceğimi düşünerek musmutlu geziniyordum ne güzel..Yine de moralmanımı bozmamaya gayret gösterdim..

Üstüne bir de eşim 'çıktım geliyorum' demesi gerekn bir saatte 'işim uzadı ne zaman geleceğimi belli olmaz' demesin mi..İşte o an, artık ben ben değildim! Tamam dedim biz bu filme gidemeyeceğiz.

Aradan bir saat geçmişti ki eşim geliyorum dedi..Hemen yemeğimizi hazırladım, kardeşimizde geldi, yedik içtik, filme 15 dakika varken evden çıktık bindik arabamıza cıstık cıstık gidiyoruz. Tam sinemanın önüne geldik benim jeton tııınnnn dedi: Biletleri evde unuttum ;)

Bas geri bas basssss :)) Apartmana bir girdim asansör çalışmıyor dınnnkk! Koş koş koş..

Neyseki bir dakikalık küçük bir gecikmeyle girdik salona..(ohh)



Filmi sorarsanız öncelikle gerçekten emeğe saygı duyulmalı derim..

Ben biraz önyargı ile izlememe rağmen ilk yarı gerçekten çok güldüm hatta bir ara gülmekten gözlerim yaşardı. İkinci yarı biraz duraksadı film ve genelinde olaylarla espiriler ilkindekinin aynısıydı..

Sonuçta biz güzel vakit geçirdik..Tavsiye edermiyim; evet..Vaktiniz varsa izleyin..Tabi tamda bu dönemde birçok yerli komedi var seçim sizin.

Benim asıl değinmek istediğim başka bir konu var..Bizim gittiğimiz bu filmde özellikle 5-6 yaşlarında çocuklar vardı anne babalarıyla..Sonuçta bu filmin argo tabir, küfür ve cinsellik içerdiği bangır bangır bağırırken ben bu durumu gerçekten çok yadırgadım..Anne babalar bence bu tür konularda daha özenli olmalılar..

Cem Yılmaz ve Şahan Gökbakar'ın filmlerini izleyenleriniz var mı? Onları da merak ediyorum, izlemek istiyorum. Ne dersiniz?

Hoşçakalın




2 yorum:

herşey tadında dedi ki...

cem yılmaza kesinlikle git
yani gülmek istiyorsan
inan biz bir girdik sinema zaten fulll dopdolu
hepimiz bir başladık gülmeye inan çıkana kadar güldük
ama arkadaşlar gitti aman biz çok gülmedik dedi
fazla birşey beklememek lazım gülmek için gitçeksin ve gülceksin okadar;) ben sorgusuz sualsiz bayıldım..

görkemli dedi ki...

haklısın canım ki zaten cem yılmaz'a bayılırım..Tavsiyen için teşekkürler ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...