28 Haziran 2012 Perşembe

Nerelerdeydim Biliyor musunuz :)

Merhabalar sevgili blogcanlar,
Uzun bir ara olduğunun farkındayım ama gerçekten çok yoğundum. En son sınava girdiğimden beri, bir kez daha sınava girdim..Benim için YGS adına son sınavdı..Diğerlerine de gienler ve girecekler için başarılar diliyorum.
Hemen ardından KPSS için başvuru işlemleri için uğraştım fakat yarım kaldı idari anlaşmazlıklardan dolayı..Eh bizim ülkemizde hiçbirşey kolay değil zaten..Neyse o günü tekrar hatırlayıp sinir olmak istemiyorum. İnşallah yarın o işi de bitireceğim.
Bu arada yine gezmeler,tozmalar, alışveriş gibi faaliyetlerde birçok fotoğraf biriktirdim paylaşırım diye ama dediğim gibi ancak fırsat bulabildim..Birçoğunu daha sonraya bırakmak istiyorum çünküüüüü ; nerelere gittim, neler gördüm biliyor musunuz:)
Dün uzunca bir yol kat ettikten sonra cennet gibi bir yere vardım..Neresi mi?
                                                    Ödemiş - Gölcük





Torbalı ve Tire den sonra Ödemiş 'in içinden geçerek;  virajlı, rampalı ve uzun bir yoldan sonra karşınıza çıkan bu manzara..Rakım 1050 mt. Yol ağır ağır ilerlerken sıkıcı olabiliyor ama sonrası muhteşem..Yeşil doğa, krater bir göl manzarası ve serin hava..Ben çok sevdim, yolu İzmir' e, Ödemiş'e düşenlere tavsiye ederim :)




Gölcükten'ten geri dönerken Ödemiş tarafına değil de Salihli tarafına döndüğünüzde önce Bozdağ ile karşılaşıyorsunuz..Kışın kayak sevenlere alternatif olabilecek bir yer..Bozdağı da geçtiğinizde Kırkoluk diye bir yer ile karşılaşıyorsunuz..Adını orda bulunan kırk oluktan oluşan çeşmeden alıyor..




Maalesef hikayesini öğrenemedim ama bir de dilek ağacı vardı fakat bizim insanımız pekte sahip çıkmamış sanırım..Çok temiz değildi..Çeşmenin halini de görüyorsunuz :(
Etrafında taze köy ürünlerinin, el işlerinin, şifalı bitkilerin satıldığı tezgahlar bulunuyor..





Bir de meşhur köpük helvası varmış alalımda bir deneyelim dedik ki gerçekten güzelmiş..Özellikle kahvaltıda tahinle güzel oluyor, test edildi onaylandı :)


Ben yokken boğuma yeni katılanlara hoşgeldiniz demek istiyorum. İnşallah bu blog dünyasında hep beraber daha çok birlikte olup, güzel paylaşımlarla, birbirimizden güzel şeyler öğrenerek devam ederiz..
Dün benim için çok güzel bir gündü..Bundan sonraki günlerimde, sizinkilerde umarım hep güzel geçsin..Güzel yerler, sağlam dostluklar, harika anlar biriktirmek dileğiyle..
Hoşçakalın :)




10 yorum:

gonca keskin dedi ki...

merhaba ve hoşbulduk ben de bugün katılmıştım :)
Ödemiş , Gölcük hep Bozdağ ' a gidiş gelişlerde kısa süreli uğrak yerlerimizdir kışın, bahar ve yaz aylarında bir başka güzel deme ki , keyifli günler dilerim.

Tatlı Kiraz dedi ki...

kopuk helvasini bende tatmak istedim dogrusu, blogunu zevkle okudum gezindim.
benim blogumada beklerim
sevgiler
http://tatlikiraz.blogspot.nl/

Noblesse dedi ki...

İzmir'liyim güya ama görmedim, çok güzel gerçekten, iyi dileklerine yürekten katılıyorum.Sevgilerimle

morpuanlıpembeçorap dedi ki...

iyi gezmeler süper valla..izmire doğru yol alıcam inşallah uğrama fırsatım olur:)

görkemli dedi ki...

Teşekkür ederim gonca..Bilen birilerinin olacağını tahmin etmiştim :)Görüşmek dileğiyle sevgiler :)

görkemli dedi ki...

Umarım tatma fırsatı bulursun tatlı kiraz..Hemen gelirim sende hoşgeldin. ;)

görkemli dedi ki...

Noblesse bende 8 yıldır izmirdeyim ama ilk kez uzak ilçelerinden birine gittim..İnşallah benim için de sizler içinde devamı gelir.. :)

görkemli dedi ki...

gezmeler süper gerçekten morpuanlıpembeçorap..Madem yolculuk İzmire bekleriz yani ;)

FERİDECO dedi ki...

Çok güzel bir istikamet çizmişsin kendine,egenin şirin ilçelerini gezmişsin yörüklerimizin marifetleri vebecerileriyle tanışmışsın .ok hoş olmuş canım darısı benim başıma inşallah,içim bir hoş oldu gezdiğin yerler banan çok yakın yani beğenerek gezeceğim yerler benim içinde bir tavsiye oldu açıkçası:))öpüyorum

Somebody dedi ki...

Great post!
do you want follow each other?
http://dress-toexpress.blogspot.com.ar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...