18 Haziran 2012 Pazartesi

Sınav Bahane Gezme Şa-ha-ne :))

Merhabalar,
Herkese mutlu bir hafta diliyorum..
Biz dün sabah erken saatte kalkıp, kahvaltıdan hemen sonra düştük yollara. Sınav yerim eski okulum Ege Üniversitesiydi..Bir kalabalıktı ki sormayın..Sınav sisteminin gıcıklığını (baştan sona fiyasko bence.) atlattıktan hemen sonra soluğu Bornova Forumda aldık.



 Ben sıkıldıkça,sinirlendikçe yemeğe vuranlardan olduğum için önce güzel bir yemek yedik. Ardından İkea' ya girdik. Çok güzel ürünler vardı bayıldım hepsine..

                                                         
   Çok rahattı hiç kalkasım gelmedi :)
Aldıklarım da var :


Uygun bir yere yerleşmeyi bekliyorlar şimdilik :)

Eh çok yorulduk tabi, dönmeye karar verdik. Fakat eve gelmedik..Doğruu büyük bahçeye :


Domatesler kocamaaannn olmuş 


ceviz


 üzüm

 kabak

 patlıcan

 marul

 incir


Bu güzellikleri görünce yorgunluğumuz hafifliyor ve daha bir şevkleniyoruz.Öyle ki eve gelince bir de evdeki bahçe ile uğraştık..Eve girdiğimizde saat 21.00 di..Çok mu dolu bir hayatım var ne? Ben genelde 'ne olur evimize gidelim, uzatıp ayağımızı oturalım' derken buluyorum kendimi. 
Şimdiden bu haftanın günleri bile randevulu.
Arada uğrayamazsam kusura bakmazsınız dimi ;)
Bugünlük bu kadar..
Hoşçakalın

6 yorum:

FERİDECO dedi ki...

En güzelini yapıyorsun doğrusu,çok güzel bir hayat oluşturmuşsun kendine böyle mutluysan hep böyle kal çünkü benim seni bloğunda takip ettiğim kadarıyla hayat dolu bir insansın..

görkemli dedi ki...

Valla ben bişi yapmadım :))Şaka bi yana Çok teşekkür ederim bu güzel düşüncelerin için; evet mutluyum böyle, sizlerle paylaşınca daha da mutlu oluyorum..Görüşmek üzereeeee :))

Adsız dedi ki...

sınav gerçekten de bahane olmuş her zamanki gbi:)

Asli dedi ki...

canim resimlere bayildim, insanin ruhunu dinlendiriyor. blogunu o yüzden cok güzel buldum ve takipteyim =)
sende bana ugrarsan cok sevinirim!

uyuyakalanguezel.blogspot.com

görkemli dedi ki...

Hoşgeldin Aslıhan ve teşekkür ederim hemen geliyorum :)

Unknown dedi ki...

bende bir trakyalı olarak merhaba diyorum:))sınavdan guzel sonuclar alırsın inşallah..:)bahçenizde ne güzel yok yok:))
bundan sonra izleyicinim:))
bende seni bloğuma beklerim
http://sevilindenizi.blogspot.com/
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...