12 Haziran 2012 Salı

Gün Başlarken..

Günaydın sevgili blog ve blogcular..Bir süredir uğrayamadım çünkü hayat benim için yine çok hızlı ve sürprizlerle dolu..Nasıl yani dersen;
Öncelikle boya,badana,tadilat ve temizlik işleri sürüp giderken, eşimin terfisiyle önce bir elimiz ayağımıza dolaştı. Bir şaşkınlık bir afallama, hadi kutlayalım, patlayalım, coşalım durumları derken, bir yanda düğünler, bir yanda ufak çaplı operasyonlar geçiren yakınların ziyaretleri, bir öbür yanda alışverişler, kahve bahane sohbet şahane arkadaş gezmeleri, bahçe ile ilgilenmeler, meyve hasadı gibi gibi...:)
Bu haller geçen günlerdeydi geldi geçti ama bir aynısını bu haftada yaşamaya hazırlıyorum kendimi çünkü bu şekilde devamı var...
Tüm bu koşturmalar tabi ki çok zevkli ama biraz yorucu olabiliyor..
Penceremin önünde uzun süredir öylece, olduğu gibi duran bir menekşem vardı..Geçenlerde eşime : 'Ne açtığı ne açacağı var kaldırsam mı bunu burdan' demiştim, duymuş olacak kiii şimdi açıyor :)) Sevindiriyor beni :)
Çiçeklerim, bahçem hepsi farklı bir alem..Bu telaşede bahçemin son durumunu da paylaşamadım sizlerle..En kısa zamanda yeni ürünlerimizi paylaşmaya çalışacağım sizlerle..
Ben şimdi bu yeni ve güzel güne, güzeeeelll bir kahvaltıyla başlangıç yapmaya gidiyorum..
Hepinize mutlu bir gün diliyorum 
Hoşçakalın...

3 yorum:

aylakeremoğlu dedi ki...

Canım ama olmuyor doğrusu ben sabırsızlıkla bekliyorum bahçenin son halini menekşende sana güller açmış sabah sabah:)) eee bitkiden doğadan anlıyanı biliyor bu çiçekler atmıyasın diye yüzüne gülmüş :)) ben çiçeklerle konuşmayı çok severim de onların sana olan düşüncelerini anlatıyorum sana:))sevgiler canım

FERİDECO dedi ki...

canım benim ayla keremoğlu benim yani Ferideco :)) yanlışlıkla sana diğer sanal mailim açıkken yorum yazmışım çoook çokk özür öpüyorum affet beni sevgiyle kal:))

görkemli dedi ki...

:)) Bende bir anda ikisini birden yayınlayıvermişim..Affetmek ne kelime sorun değil :)Teşekkür ederim her ikisi içinde.En kısa zamanda diyelim bahçe içinde..Sevgiler bizden efenim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...