8 Mart 2012 Perşembe

Başlık Yok..

Döneceğim dedim ama bir türlü dönemedim.Ne söyleyeceğimi, ne yapacağımı, ne hissedeceğimi bilemiyorum..Acıyla dolu olduğum bir gerçek ama kalan boşluklar var ve oralarda neler var bilemiyorum..Aslında bunu paylaşmakta istemiyorum.O yüzden annemin dediği gibi yapıp başka şeyler düşünmeliyim.Hadi size bu uzun arada neler yaptığımdan bahsedeyim.

En başta kitaplarımdan bahsetmek istiyorum.Uzun zamandır ilk defa bu kadar kısa zamanda bir çok kitap okudum.(İyi de oldu) Kızkardeşimin hediyesi olan Elif Şafak'ın; Aşk kitabı ile başladım.Farkettim ki ben Mevlana'yı hiç tanımıyormuşum.Diğer farkındalığım ise dünya haline ne kadar da çok kapılmışım.Kitabı okumaya başlamadan önce bir sorsanız; o kadar çok derdim,o kadar çok kafamda büyüttüğüm şey vardı ki sanki her satırında bir bir uçup gittiler.
Bir de hazır bu kitaptan bahsetmişken şunu da belirtmek istiyorum.Şimdi bilgisayar ve internet, çağımızın en harika teknolojisi ve vazgeçilmezlerimiz.Ben interneti en çok hakkında bilgi edinebileceğim merak ettiğim konularda kullanmayı seviyorum.Şöyle bir durumdu benimki;internetim yoktu ve sadece kitap okuyordum.Aynı zamanda bilmediğim kelimeleri veya kişiler hakkında internetime kavuştuğumda araştırmak için işaretliyordum.Aşk kitabında da vardı işaretlediklerim ve bilg. gelince baktım.Haliyle yorumlarla da karşılaştım.Neymiş çok popüler yayınları okumayı sevmiyorlarmış...Neymiş Şems'in 40 kuralı diye birşey yokmuş Elif Şafak uydurmuş o kim oluyormuş..vs.vs.Ya demek ki insanlar sevmiş beğenmiş ki popüler olmuş sana batan ne?Kuralları o uydurmuş bile olsa hangisinde bir kötülük var?Sanane!
Ben onu bunu bilmem bana kendimi iyi hissettidi mi?Kendimle yüzleşmemi sağladı mı?Etrafıma daha saygılı ve hoşgörülü davranmama sebep oldu mu? Eveeett!Gerisi teferruat..Bundan da şunu anladım ki;yorumlara bakarak hiçbirşey ve kimse için önyargılı olmamalıyım..
Dedim ya Mevlana hakkında hiçbirşey bilmiyormuşum diye hemen arkasından evimde bulunan ama okumaya bir türlü fırsat bulamadığım
kitabını okudum.
 Daha önce de arkadaşlarımızla 1453 Fetih filmine gitmek için sözleştiğimizden bahsetmiştim.Bir arkadaşımız gitmiş ve bana kitabını okumadan gitme dedi ve kitabını verdi.

Henüz gitmeyenlere benimde tavsiyem mutlaka okuyun.Çok daha zevkli oluyor..
Koca bir günü;önce sinemada sonra güzel sohbetli bir yemekte ve ardından alışverişte geçirdik.Yetmedi dönüşte arkadaşlarımızda çay keyfiyle sohbete devam ettik.:)
Filmi sorarsanız gayet güzeldi de biz üzerine o kadar çok yorum yaptık ki aman yönetmen duymasın:))
O gün bir ara kitapçıya da girdim ve bakın neler buldum:

Onları da bitirdim ve çok mutluyum.Yazanında,emeği geçen herkesin de ellerine sağlık.Henüz okumayanlara şiddetle tavsiye ederim.
dünya hayatında dert ettiğimiz ne varsa aslında hepsinle başa çıkabilecek ve her haline şükredebilecek duruma gelebilmek yapabileceğimiz en üstün yeteneğimiz olabilse..Aslında bunu başarabilecek güç içimizde.sadece farkına varmamızı bekliyor.


"İnsanın kalbi Allah'ın yarattıklarının arasında en üstünüdür,çünkü ilahi bir aynadır.
Esas vazifesi Allah'ın nurunun güzelliğini aksettirmektir." Mevlana



8 Mart Dünya Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun


4 yorum:

by mutu dedi ki...

teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSIN YORUMLAR HERKESİN KENDİ DÜŞÜNCESİDİR ASLINDA YAPICI OLMASI ÖNEMLİ...
1453 SİNEMAYA BENDE GİTTİM BEN ÇOK BEĞENMEDİM AMA EMEK OYUNCULAR BİR HARİKA SENARYOYU KAPATMIŞ BUNLAR DİYE DÜŞÜNDÜM ZATEN FİLM REKORDA KIRMIŞ ARTIK... REKLAMIN İYİSİ KÖTÜSÜ YOK DENİR...
SEVGİLERLE...

görkemli dedi ki...

ben teşekkür ederim by mutlu:)

görkemli dedi ki...

teşekkür ederim yağmurun dünyası.Anlatmak istediğim de oydu kötülükten birşey çıkmaz çoğu zaman olumsuzluklar etrafımızı sarsada bizim göremediğimiz bir yerlerde mutlaka bir iyi tarafta vardır.Önemli olan önyargılı olmamayı başarabilmek:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...