14 Mart 2012 Çarşamba

makarna salatası

    Hayatım boyunca kalabalık sofralarda yemek yedim. Bundan da her zaman mutlu oldum. İnsan sevdikleriyle birlikte olunca, peynir ekmekte yese ayrı bir tatlı geliyor.Tabi ki her zamankinden fazla yiyip bolca kilo alma ihtimali de çok yüksek:)
    Eşim vardiyalı çalışıyor. 4-12 olduğunda haliyle akşam yemeğini yanlız yemek zorunda kalıyorum.
    Genelde makarna soslarını denemeyi çok seviyorum. Çünkü eşim öyle fazla karışık yemekleri sevmez, standart takılır. Bense hep farklı lezzetler keşfetmeyi, tatmayı severim. Bu kadar anlatıyorum diye çokta farklı birşey göreceğinizi sanmayın sakın. 
      Beklentilerimiz ne kadar küçük olursa, mutsuzluklarımız da o kadar az olur hahahaah:))

        Olay bildiğiniz makarna salatası. Ben farklı olarak kırmızı biber kattım.Onuda diğer (havuç,bezelye gibi) malzemelerle kaynattım.Bir tatlılık kattı.Ayrıca konserve mısırda kattım. Bir de ben garnitürünü kendi yapanlardanım.Marketlerde uğramadığım reyonlardan biridir konserveler. Hem dereotu hem maydanoz kullandım ve sarımsak ve biraz zeytinyağı. Bayıldım ben buna süpppeeeerrrr oldu. Artık yalnız yemeklerimin baştacı olur.Kimi eklerim, kimi eksiltirim belki kimbilir...:))


Hoşçakalııınnn..

2 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM CANIM
ÇOK HOŞ PAYLAŞIMLAR MAKARNA SALATASI HARİKA
BANA DA BEKLERİM
:)))

görkemli dedi ki...

merhabalar bende çok memnun oldum.Elbette gelirim.Birbirimizden öğreneceğimiz çok şey olduğuna inanıyorum..Sevgilerimle..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...