9 Mart 2012 Cuma

ne oldu bana yaa:(

Sabah sabah bi sinirli uyandım ki sormayın.Eşim işten gelene kadar bayaaa bir doldurdum kendimi,gelince de hemen saldırdım.Yazık neye uğradığını şaşırdı.Yetmedi kardeşimiz kahvaltıya geldi onu da tersledim.İkisi de şaşkın tabi ne oluyor diye birbirlerine bakıyorlar ben devam tabi..
Oysa dün gece gayet iyiydim.Geç saate kadar nette çok güzel bloklarda gezindim.Oralarda yapılan el emeklerine gıptayla baktım(bir beceriksiz olarak).
Aslında sebebini biliyorum galiba.Ondan da bahsedeyim.Dün malum kadınlar günü sebebiyle bir çaya davetliydim.Eh davete icabet gerek diyerek gitiim.Gayet sıradan arkadaşlarla görüşüp sohbet ediyorduk.Herşey olağandı.Ta kiiiii; orada bulunan bazı yetkililerden iyi bir iş ve iyi bir mevki için(ki ne derece iyi tartışılır ama ayrıntıya gerek yok:)) bir teklif alana kadar...Bir defa hiç beklemediğim bir şeydi ve ne diyeceğimi bilemedim.Bu konuda ne kadar bilgiliyim ve bunu haketmek için ne yaptım bilemiyorum.Ama itiraf edeyim gururum okşandı.Ve onlarla da, eşimle konuştuktan sonra karar vermek için anlaştık.
Beni bu kadar etkilemesinin sebebi ise hem beklenmedik bir durum olması hem de bu durum olabilecekse benim hayatımı,yaşam şeklimi,yerimi,şartlarımı,çevremi tamamen değiştirecek olması.Ben bunu uzun süredir düşünüyordum ki olacaksa bunlar ani bir şekilde olması gerekiyor.Üfffff bi le mi yo rum.Hem çok istiyorum hemde bu kadarını kaldırabilir miyim bilmiyorum.Onlarınsa beni seçmelerindeki sebep "özgüvenimin gelişmiş olması" imiş.Özgüveni gelişmiş bir insan bu kadar sürüncemeye düşe rmi ki:))Düşünüp düşünüp sonunda hayırlısı demekten başka birşey gelmiyor elimden.Allah ım böyle bir değişime çok ihtiyacım var ama hayırlısı:)Ay neler diyorum ben ya.Engel olamıyorum kendime.Ayyyyy...


Bahar kendini hissettiriyor ve gerçekten kayışları sıyırıyoruz sayesinde.

Bu benim bahçemdeki kayısı ağacım ve tomurmaya başladı bile:)Ah o kayısıları bir güzel ki sormayın.Hoş benim dolabımda hala komposto olmayı bekleyen geçen yıl mahsülü duruyor ya bir an önce tükettsem iyi olacak:))

Bu da yine bahçemde bulunan badem ağacım.Tek tük çiçek var üzerinde çünkü biz onu bayağı bir budadık ondan sanırım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...