7 Ocak 2012 Cumartesi

duman duman

 Bu Dünyada yaşadığımız sürece heran her yerde insanlarla ilişkiler kurmak zorundayız.Geçici veya kalıcı hiçfarketmez.İnsan dediğin Dünya üzerindeki en üstün varlık olarak kabul ediliyor.Ama insan dediğin kurduğu her ilişkide mutlaka sinsi,ikiyüzlü,kıskanç,yalancı,içtenpazarlıklı ... olabiliyorken hayvanlar nasıl oluyor da bu kadar sadık ve düşünceli olabiliyor anlayamıyorum.
  Ben O'na sahip olmadan önce hayvanların insanları bu kadar iyi anlayabileceğine ve konuşmadan anlayabildiğini bu derece iyi şekilde ifade edebildiğini hiç bilmezdim.Tv'lerde çok görürdüm öyle her türlü komutları yerine getiren hayvanları.Bu durum bana küçüklükten beri sürekli eğitildiklerini ve bu eğitiminde yemekle olduğunu düşündürürdü..
   Ben Duman'a özel bir eğitim uygulamadım, zaten bilmem öyle şeyleri.Özellikle otur, kalk,yat.. böyle durumlar çok nadirdi.Ben O'nu sadece sevdim,sevgi dolu gözlerle baktım.Belki biraz O'na değer verdiğimi belli ettim.Üç yıldır bizimle..genelde bahçede bağlı duruyor.Nadiren saldığımızda da tabi jet gibi kaçıyor:))Eşim vardiyalı çalışıyor ve eğer o gece işe gidiyorsa ve Duman salıksa sabah eşim gelene kadar kapının önünden ayrılmıyor.Geçen yıl bir arabamız vardı ve merkezi kilit sistemi bozulmuştu.Bizim bahçemiz açık herhangi bir kapısı yok.Duman bu durumu anladı ve biz onu tamir ettirene kadar her gece arabanın dibinde yattı.
 Tabi bunları yaşadıkça O'na daha çok bağlandım. 
Tam da O'nunla böyle güzel anılar biriktiriken dün bir de acı yaşadık. Dolaşması için salmıştık yine ve o gün eve gelmediğini farkettik.Başına birşey geldiğini düşünmeye başladık.Ertesi gün çıkıp onu her yerde aramayı planlıyordum.Sonra bi hav dedi.Nasıl çıktım evden bilmiyorum.Bi baktım evin yan tarafına yatmış kalkmıyor.Öyle dedim böyle dedim yok.Sonra bir anda kalkıp kaçtı ama bir terslik vardı.Farkettik ki yaralanmış.Eşim ve kardeşim batikonla falan temizlediler.Ben bakamam,kıyamam.O kadar çok korktum ki onu kaybedicem diye..Neyse ki toparladı:))

    Şuanda da eşim işte ve Dumanım yine kapının önünde beni ve evimizi korumakla görevlendirdi kendini:))Nasıl uyuyor ama ne kadar masum değil mi?:))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...