10 Ocak 2012 Salı

Alışveriş

 Ben küçük bir kasabada yaşıyorum. Aslında belediyelikti ama işte yeni yasalar yeni yaşam..
Genelde idari işler ve alışveriş için şehre inme tabiri kullanıyorum.
Aynen şöyle:
Bizim şehre inme olayımız hiç belli olmaz.Kimi zaman kafaya eser gideriz.Bazende birçok işi biriktiririz şehre inmek için.
Bugünde biraz birikinti vardı..Önce birkaç banka işlemini hallettim.Genelde eşim yoğun çalıştığı için bu tip işlerle ben ilgilenirim.Şikayetçi değilim bu durumdan bana da iyi geliyor.Bankalardan sonra kargoya uğrayıp siparişlerimi aldım.Çünkü çıkmadan önce aradım bizim oraya cumadan önce gelemeyeceklerini söylediler.Gıcık oluyorum onlara bööö:( Ben oriflame ürünleri kullanıyor ve satıyorum.Bir ara bayaaa iyiydim bir derecem falan vardı ama sonra gerçekten bazı insanların mızmızlıkları yüzünden bıraktım, artık o kadar ilgilenmiyorum. Sadece kendi ihtiyaçlarımı ve belli kişilerin siparişlerini veriyorum..İşte benim bu ay ki siparişlerim :
Bu  makyaj çantasını daha büyük bekliyordum ama olsun ben onu her türlü değerlendiririm kalemlik yaparım cüzdan yaparım hiçbirşeyi kullanmamazlık yapmam ve hiçbirşeyi atmam. Benim için evrendeki ve benim evrenimdeki herşey çok değerlidir. Herşeyin bir amacı vardır. Hele eskiler..Mis gibi anı kokarlar:))

Bu da organik bir banyo lifi öncede beğenmiştim ama o zaman daha pahalıydı indirimde olduğunu görünce kaçırmayayım dedim ama o da göründüğünden daha küçükmüş..Olsun:)

Bu bir dudak balmı..Kışın dudaklarımda ve ellerimde böyle ürünlere ihtiyaç duyuyorum her zaman çantamda olanlardandır kendisi..

Bu da daha önce fazla fiyat biçildiğini düşündüğüm bir atkıydı. Tabi ki indirimli halini kaçırmak olmazdı.Ben acayip bi atkı ve şal delisiyimdir. İki üç çekmece ve daha orda burda bir sürü mevcuttur hanemde..En kımetlilileri  ise anneciğimin ve teyzoşumun ördükleridir.Onlar birer şaheserdir ve özel olarak saklanırlar.Sadece özel günlerde kullanılıp hemen mahsenlerine geri giderler ve emektirler.Bir gün gösteririm belki sana ;)

Üstteki biraz karmaşık geldi sonradan bi de böyle çektim ilahii ben :==


Sonra da ufak bir market alışverişi her ne kadar abur cubur da olsalar seviyorum ben bunları vallaaa :
İlk olarak nutella vazgeçilmezdir. Hele tadelle çocukluğumun çikolatasıdır.Her ne kadar günümüze kadar birçok farklı ve bol içerikli çikolatalar çıkmış olsada onun yeri ayrıdır her zaman her yerde bulunmasada ilk görülen yerde alınandır. Falımın en sevdiğim çeşididir klasiği bu kadarı bir arada olunca da kaçırılmaz. Ah hele polo şeker: nane aromasını herşeyde çok severim ama polonunki ayrıdır afiyetle yenir.

Probis; o da çocukluğa inilmeyi gerektiren bir nimettir çok sevilir aşkımla aşkla yenilendir:) Yulaflıyı çaya bandırarak yemenin keyfi apayrıdır yanlız yenir ve hatta şuanki yazı boyunca paketin dibi görünmüştür hahahaa:))


Şimdilik bu kadar görüşürüüüzzzz mucks :#






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...