10 Ocak 2012 Salı

Ne,Ne olmuş,Kim?:D

İki gündür uğrayamadım blogçum kusura bakma ama haklı nedenlerim vardı.Aslında tek bir neden bir sürü nedeni peşinden sıralar bizim çekirdeğin çekirdeği ailemizde:)Eşim hastalandı.Yok canım ciddi birşey değil. O'na da söylediğim gibi kendisi kaşıntı. Soğuk ve yağmurlu bir havada halı saha maçı yaparsan sonuçlarına katlanırsın.Tabi acıyı çeken o ceremesini çeken ben. Hayır yani tabi hastalıkta ve sağlıkta sözü geçerli ama olay bu kadar abartılmaz ki..
Bir kere kesinlikle doktora gidilmez!Evde ne kadar ilaç varsa hepsi kafadan içilir.(kendi kendinin doktoru hesabı) Yatıp uyuyunca iyileşileceğine inanılır.vs vs...
Ah ah şu erkekler biraz burunlarının dikine gitmemeyi öğrenebilseler asırlardır süregelen kadın erkek çatışmalarının bir sonu gelir bence ama neyse..
Yazık ama iki gün çekti o acıyı tatlım yaa.
Kıyamadım gene bak.
Seviyorum ben bu adamı yaa:)Hemde bayaaa çoookk:D




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...