13 Ocak 2012 Cuma

Hayat bir SINAV :))

Evet bir sınavda sürekli sınandığımız doğru..Hayat; sürekli önümüze doğru yanlış cevaplar vereceğimiz ve bu cevapların karşılığını iyi veya kötü önümüze koyan bir süreç.
Fakat bu sefer benim sınavım YGS:))Evet uzun bir aradan sonra sınava girip okumaya karar verdim.Bunun birçok nedeni var ama en önemlisi kendime olan sorumluluğum.Belkide sadece kendimi iyi hissetmek için.Evet ben bunu yaptım başardım demek içindir.Diyebilirsiniz bunu herkes yapıyor.Ama ben yıllar önce iyi bir üniversitede günümüzde gayet geçerli bir bölümde okurken bıraktım ve hayatıma farklı bir yön verdim.Sonra..Birçok şeyi yarım bıraktım..
Hayattta hiçbirşey için geç değildir mantığına sığınarak dün ilk adımı attım;kaydımı yaptırdım.İyice ders çalışma moduna gireyim diye de biraz kırtasiye karıştırdım:
Aslında bizim evde defter ,kalem ,ajanda,not defteri ganidir. Ama yeni olsun istedim her yeni başlangıç için.Saç modeli aynı ben bir taraf uzun bir taraf kısa kıhkıhkıhıh:))

Eh tabi bir iki yeni kalem ve bu not kağıtlarına da bayıldım hani formül falan yazarım. Ay çok hevesliyim :D






Şimdi benim ders çalışmam gerek belki seni ihmal edebilirim .Eh olacak o kadar ama yine de her fırsatta(molada)burdayım.




BYE BYE ..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...